Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, В.Ф.-
dc.contributor.authorСемёнов, В.Ф.-
dc.contributor.authorSemenov, V.-
dc.date.accessioned2014-07-03T11:29:11Z-
dc.date.available2014-07-03T11:29:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСеменов В. Ф. Методи оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємства / В. Ф. Семенов, М. М. Жигаліна // Науковий вісник. – Одеса, 2010. – № 14 (115). – С. 75-85.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2000-
dc.description.abstractУ статті проаналізована необхідність оцінки конкурентоспроможності турпідприємств в цілях розробки ефективної стратегії в умовах економічної кризи. Були досліджені методи оцінки конкурентоспроможності підприємств з метою підготовки найбільш ефективних заходів по управлінню конкурентоспроможністю на ринку туристичних послуг. Запропоновано параметричний метод і практичні рекомендації по оцінці конкурентоспроможності туристських підприємств на основі критеріїв повноти задоволення попиту туристів і ефективності туристичної діяльності.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проанализирована необходимость оценки конкурентоспособности турпредприятия в целях разработки эффективной стратегии в условиях экономического кризиса. Были исследованы методы оценки конкурентоспособности предприятий с целью подготовки наиболее эффективных мероприятий по управлению конкурентоспособностью на рынке туристических услуг. Предложено параметрический метод и практические рекомендации по оценке конкурентоспособности туристских предприятий на основе критериев полноты удовлетворения спроса туристов и эффективности туристической деятельности.-
dc.description.abstractThe paper analyses the necessity of evaluation competitiveness of tourist enterprises for development of effective strategy in condition of economic crisis. In the article are discussed features of research of theoretical, methodological and organizational aspects of evaluation of competitiveness of the enterprises on the tourist services market. A parametric method and practical recommendations for estimation of competitiveness of tourist enterprises on the basis of criteria of plenitude of satisfaction of tourist demand and efficiency of tourist activity is offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectметоди оцінюванняru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectметоды оценкиru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectтуристическое предприятиеru_RU
dc.subjectmethods of an estimationru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjecttourist enterpriseru_RU
dc.titleМетоди оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeМетоды оценки конкурентоспособности туристического предприятияru_RU
dc.title.alternativeMethods of an estimation of competitiveness of tourist enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.