Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/302
Назва: The European region in structure of the World tourist market
Автори: Galasyuk, S.
Галасюк, С.С.
Галасюк, С.С.
Бібліографічний опис: Galasyuk S. The European region in structure of the World tourist market / S. Galasyuk // Socio-economic research bulletin. – Odessa: OSEU, 2011. - Issue 41. - Part 1.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Odessa: OSEU
Ключові слова: the European region
World tourist market
international tourism
Короткий огляд (реферат): The article presents the analysis of the international tourism development in the European region. The author makes research of the basic tendencies of development of the World tourist market, defines a place of the European region in its structure, analyses a rating of the Europe separate (Sub)regions. The paper conclusions are based on studying of the statistical information about natural and cost indexes of the international tourism development during 1950 – 2009.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/302
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The European region in structure of the world tourist market.pdf154,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.