Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4794
Назва: Формування мовленнєвих компетенцій у студентів ВНЗ немовного профілю
Інші назви: Формирование речевых компетенций у студентов ВУЗ неязыкового профиля
Formation of language competence for students in higher educational establishments of non-linguistic profile
Автори: Причина, Ю.В.
Руденко, Г.О.
Причина, Ю.В.
Руденко, А.А.
Prichina, Y.
Rudenko, G.
Бібліографічний опис: Причина Ю. В. Формування мовленнєвих компетенцій у студентів ВНЗ немовного профілю / Ю. В. Причина, Г. О. Руденко // Науково-методичний журнал «Педагогіка і психологія професійної освіти» НПУ ім. М.П. Драгоманова. – Львів, 2016. – Випуск 3.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: мовленнєва компетенція
види мовленнєвих компетенцій
аудіювання
говоріння
письмо
читання
іноземна мова
студенти економічних спеціальностей
види експериментів
лінгвістичний аналіз
семантика мови
речевая компетенция
виды речевых компетенций
аудирование
говорение
письмо
чтение
иностранный язык
студенты экономических специальностей
виды экспериментов
лингвистический анализ
семантика языка
language competence
types of language competences
listening
reading
speaking
writing
foreign language
students of economic specialities
types of experiments
linguistic analysis
semantics of language
Короткий огляд (реферат): Авторами даної статі розглядається проблема мовленнєвих компетенцій у сучасній науці. Проводиться теоретичний аналіз ролі мовленнєвої компетенції під час навчання студентів іноземним мовам, визначається особливості чотирьох видів мовленнєвих компетенцій: аудіювання, читання, говоріння, письмо. У статі наведені приклади вправ для розвитку кожного з чотирьох видів мовленнєвих компетенцій у студентів немовних вищих навчальних закладів. А також, розглядається класифікація видів лексичних експериментівта використання їх на практиці при навчанні іноземній мові, а саме: лінгвістичний, асоціативний, метод семантичного диференціала.
Авторами данной статьи рассматривается проблема речевых компетенций в современной науке. Проводится теоретический анализ роли речевой компетенции при обучении студентов иностранным языкам, определяется особенности четырех видов речевых компетенций: аудирование, чтение, говорение, письмо. В статье приведены примеры упражнений для развития каждого из четырех видов речевых компетенций у студентов неязыковых вузов. А также, рассматривается классификация видов лексических экспериментов и использования их на практике при обучении иностранному языку, а именно: лингвистический, ассоциативный, метод семантического дифференциала.
This work deals with the problem of language competencies in modern science. It analyses the role of language competence while teaching students foreign languages, defines peculiarities of four types of language competence: listening, reading, speaking and writing. The author gives examples of exercises for each of four types of language competence in non-language higher educational establishments. Also it is considered the classification of lexical experiments and their use in practice when learning a foreign language, namely: linguisticand associative experiments, method of semantic differential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4794
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.