Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингові стратегії розвитку кафе-кондитерської «180о»Стойка, Х.І.
2020Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами»Затишняк, Т.О.
2020Організаційно-економічні аспекти використання франчайзингу у ресторанному бізнесі (на прикладі ресторану «Мафія»)Фроленкова, М.О.
2020Впровадження маркетингових інструментів для створення екологічних місць розміщення туристів (на прикладі сільської екосадиби)Катренко, А.В.
2020Дослідження можливостей розвитку корпоративного туризму в м. Одеса (на прикладі туристичного підприємства «Асна Тревел»)Шувера, О.О.
2020Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia»Фіалка, О.В.
2020Перспективи розвитку кластерів гастрономічного туризму в Одеському регіоніФарамазова, В.Н.
2020Перспективи впровадження в Україні світового досвіду лікувального туризмуГородниченко, І.П.
2020Шляхи покращення розвитку сільського туризму Одеської областіГуц, Ю.О.
2020Механізм функціонування кластерів родієвого туризму ситуативного типу (на прикладі Департаменту культури і туризму виконкому Одеської міської ради)Ладан, Ю.О.