Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Разработка маркетинговой стратегии предприятия
Development of marketing strategy
Authors: Бурдаковська, М.В.
Issue Date: 2016
Keywords: підприємство
маркетингова стратегія
предприятие
маркетинговая стратегия
the enterprise
marketing strategy
Abstract: Метою дипломної роботи є розробка ефективного та актуального комплексу маркетингових стратегій для ФОП Власенко Л.А. на базі дослідження його економічного становища, зовнішнього та внутрішнього середовища, діяльності основних конкурентів.
Целью дипломной работы является разработка эффективного и актуального комплекса маркетинговых стратегий для ФЛП Власенко Л.А. на базе исследования его экономического положения, внешней и внутренней среды, деятельности основных конкурентов.
The aim of the thesis is to develop effective and relevant complex marketing strategies for FOP Vlasenko L. A. on the basis of studies of their economic situation, external and internal environment, activities of key competitors.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.