Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Назва: Оцінювання якості обслуговування при надання послуг ресторанного господарства
Інші назви: Оценка качества обслуживания при предоставлении услуг ресторанного хозяйства
The assessment of service quality in the provision of services of restaurant economy
Автори: Лосєва, К.М.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: ресторанне господарство
ресторанні послуги
ресторанное хозяйство
ресторанные услуги
restaurant industry
restaurant services
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення процесу надання ресторанних послуг, оцінювання якості обслуговування та визначення шляхів щодо поліпшення діяльності закладів ресторанного господарства.
Целью исследования является изучение процесса предоставления ресторанных услуг, оценки качества обслуживания и определение путей по улучшению деятельности заведений ресторанного хозяйства.
The aim of the study is to investigate the provision of restaurant services, evaluation of service quality and identifying ways to improve activities of institutions of restaurant economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лосева К.М. Оцінювання якості.pdf495,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.