Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8262
Title: Класифікація «мертвих міст» як об’єктів сучасного туризму
Other Titles: «Dead cities» as an object of modern tourism
Authors: Іванов, А.М.
Ivanov, A.
Citation: Іванов А. М. Класифікація «мертвих міст» як об’єктів сучасного туризму / А. М. Іванов // Бізнес-навігатор: Науково-виробничий журнал. – 2014. - №1 (33). – С. 289-294.
Issue Date: 2014
Publisher: Університет бізнесу та права
Keywords: «мертве місто»
«місто-привід»
некрополь (могильник, кладовище)
зникле місто
«темний» туризм
“dead city”
“city-phantom”
necropolis (burial ground, cemetery)
disappeared city
“dark” tourism
Abstract: В статті надано визначення терміну «мертве місто». Запропонована авторська класифікація «мертвих міст» як об’єктів, які є привабливими з точки зору сучасної туристичної діяльності. Запропоновані приклади таких міст. Зроблено висновки щодо перспектив розвитку спеціалізованого туризму з відвідуванням «мертвих міст».
The term “dead city” is definied in the article. The author offers the classification of “dead cities” as the objects considered to be attractive for tourist activities. The examples of those cities are given in the article. The conclusions as for the perspectives of the development of specialized tourism with visiting “dead cities” are made.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8262
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.