Управління конкурентоспроможністю підприємства ПАТ «Одескабель»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження. Метою дослідження є аналіз проблем, пов'язаних з формуванням ланцюга цінностей при стратегічному плануванні врозріз основних процесів виробництва, збуту і просування з урахуванням географічного положення підприємства і специфікою реалізованих товарів.
The aim of the study. The purpose of the study is to analyze the problems associated with the formation of a chain of values in strategic planning in violation of the basic processes of production, sales and promotion, taking into account the geographical location of the enterprise and the specifics of the goods sold.
The aim of the study. The purpose of the study is to analyze the problems associated with the formation of a chain of values in strategic planning in violation of the basic processes of production, sales and promotion, taking into account the geographical location of the enterprise and the specifics of the goods sold.