Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Title: Управління конкурентоспроможністю підприємства ПАТ «Одескабель»
Other Titles: Managing the competitiveness of PJSC "Odesskabel" enterprise
Authors: Бакшлян, Ю.В.
Issue Date: 2018
Keywords: формування ланцюга
споживча цінність
реiнжинiринг
chain formation
consumer value
reengineering
Abstract: Мета дослідження. Метою дослідження є аналіз проблем, пов'язаних з формуванням ланцюга цінностей при стратегічному плануванні врозріз основних процесів виробництва, збуту і просування з урахуванням географічного положення підприємства і специфікою реалізованих товарів.
The aim of the study. The purpose of the study is to analyze the problems associated with the formation of a chain of values in strategic planning in violation of the basic processes of production, sales and promotion, taking into account the geographical location of the enterprise and the specifics of the goods sold.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf200,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.