Центр заочної та вечірньої форм навчання* : [1175] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 481 до 500 з 1175
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Рекламна дiяльнiсть в логiстичнiй компанiїОвчиннiкова, К.В.
2022Маркетингова діяльність компанії на ринку послуг масового попиту (на прикладі онлайн-школи На Арені)Ковальчук, А.П.
2022Удocкoнaлeння мapкeтингoвoї діяльнocті підпpиємcтвaAхмeдoв, Р.Р.
2022Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на ринку харчових концентратівАргінська, Л.Д.
2022Управлiння конкурентними перевагами пiдприємстваХорєва, А.О.
2022Управлiння пiдсистемою якостi пiдприємстваЗахарова, Г.О.
2022Удосконалення системи планування дiяльностi пiдприємстваГригор'єва, Т.О.
2022Особливості використання історико-культурного потенціалу регіону як фактору розвитку туризму (на прикладі Дніпропетровського регіону)Яницька, Е.С.
2022Перспективні напрями розвитку сільського зеленого туризму в Одеському регіоніШитькова, М.І.
2022Перспективи розвитку ділового туризму в Одеському регіоніШаповал, Д.Є.
2022Удосконалення організації надання туристичних послуг в агротуристичних кластерах (на прикладі Львівської області)Солтанова, Ю.С.
2022Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «СІТА»)Скалій, Д.П.
2022Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризмуРудь, І.Є.
2022Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)Репецька, А.Ю.
2022Підвищення конкурентоспроможності туристичної фірмиПономарь, О.О.
2022Сучасний стан і перспективи розвитку туристичних кластерів у Карпатському регіоніМиронюк, Ю. І.
2022Напрями підвищення ефективності роботи туристичних підприємств на ринку подієвого туризмуЛюлякова, Л.О,
2022Напрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур"Курко, А.В.
2022Розробка та просування на ринок продукту культурно- пізнавального туризму (на прикладі туристичного підприємства «Веселка туризму»)Іжелантова, О.Г.
2022Шляхи підвищення конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства на ринку подієвого туризму (на прикладі КП Туристичний інформацій центр м. Одеса)Золотарьова, Ю.Р.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 481 до 500 з 1175