Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8892
Назва: Організація роботи персоналу ресторану з обслуговування споживачів
Інші назви: Organization of work of the personnel of the restaurant for consumer service
Автори: Стенгач, Н.М.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: персонал
обслуговування
ресторан швидкого харчування
personnel
service
fast food restaurant
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються: сутність і цілі організації роботи персоналу у ресторанному підприємстві; сучасні підходи до організації роботи персоналу з обслуговування споживачів; аналіз системи роботи персоналу з обслуговування споживачів в ресторані швидкого харчування «МакДональдз»; шляхи покращення організації роботи персоналу в ресторані «МакДональдз»; розроблена програма якісного обслуговування споживачів; запропоновано дієвий механізм інвестування технологічних змін.
In the work is considered: the essence and purpose of the organization of work of personnel in a restaurant enterprise; modern approaches to the organization of work of the personnel for servicing consumers; analysis of the system of work of the personnel for consumer service at the fast food restaurant McDonald's; ways to improve the organization of work the staff in the McDonald's restaurant; developed a program of quality customer service; аn effective mechanism for investing in technological change is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8892
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.