Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах концепції еволюції галузі
Other Titles: Formation of the enterprise's marketing strategy on the basis of the industry evolution concept
Authors: Клачкова, К.О.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі
ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами
інформограма
marketing strategy
the concept of the industry's evolution
he market of trade in building materials
informogram
Abstract: У роботі визначено сутність поняття маркетингова стратегія та розглянуті основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами України. Визначено маркетингову стратегію підприємства, розроблено маркетингові заходи з її реалізації з оцінкою їх ефективності.
The article defines the essence of the concept of marketing strategy and considers the main stages of formation of the enterprise's marketing strategy. The market of trade in building materials of Ukraine is analyzed. The marketing strategy of the company is defined; marketing measures are developed for its realization with the estimation of their efficiency.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клачкова К.О. Кваліфікаційна робота.pdf172,96 kBAdobe PDFView/Open
Клачкова К.О. Реферат.pdf245,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.