Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах концепції еволюції галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі визначено сутність поняття маркетингова стратегія та розглянуті основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами України. Визначено маркетингову стратегію підприємства, розроблено маркетингові заходи з її реалізації з оцінкою їх ефективності.
The article defines the essence of the concept of marketing strategy and considers the main stages of formation of the enterprise's marketing strategy. The market of trade in building materials of Ukraine is analyzed. The marketing strategy of the company is defined; marketing measures are developed for its realization with the estimation of their efficiency.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються