Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9472
Назва: Сучасні бізнес-моделі компаній-посередників на ринку В2В
Інші назви: Modern busines-models for intermediary companies on the B2B market
Автори: Федорова, Т.О.
Fedorova, T.
Бібліографічний опис: Сучасні бізнес-моделі компаній-посередників на ринку В2В / Т. О. Федорова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 193‒202. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бізнес-моделі
компанії-посередники
ринки В2В
платформні компанії
лінійні компанії
цифрова економіка
business-models
intermediary companies
B2B markets
platform companies
linear companies
digital economy
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано підходи до поняття «бізнес-модель», які використовуються у сучасній економіці. Обґрунтовано необхідність привнесення інновацій до існуючих бізнес-моделей в умовах цифрової економіки, особливо на ринках В2В. Акцентовано увагу на необхідності типізації бізнес-моделей, а саме, на екстравертному та інтровертному підході. Зміна функцій та ролі компаній-посередників в ланцюгах надання цінності спонукають до активного використання уже існуючих засобів переходу на нові форми взаємодії з усіма учасниками ринку. Уточнено відмінності в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств при використанні платформного та лінійного підходу. Показано, як зміни управлінського підходу впливають на визначення критеріїв ефективності діяльності: від зростання прибутку до зростання кількості контактів та транзакцій в організаціях, побудованих на принципах платформи. Виявлено, що змінюється сам підхід до ролі користувачів у процесі купівлі та їх сегментації – вони стають основними активами компаній з платформними бізнес-моделями, так як самі володіють необхідними ресурсами і надають їх у користування іншим учасникам. Основні завдання платформного маркетингового управління полягають у вирішенні за рахунок якого сегменту та транзакції компанія зможе отримувати прибуток та у забезпеченні такого середовища, де користувачі зможуть зручно реалізувати своє прагнення до взаємодії на ринку. Запропоновано формування цілісних ланцюгів надання цінності на базі нових бізнес-моделей, які створюються під впливом інформаційних технологій та трендів руху сучасної економіки. Обґрунтовано доцільність привнесення в уже існуючі бізнес-моделі елементів платформного типу управління, які сприятимуть створенню нових можливостей для посередницьких структур.
The article analyzes the approaches to the concept of «business model», which are used in the modern economy. The necessity of innovations bringing to existing business models in the digital economy, especially in the B2B market, is substantiated. The emphasis is placed on the need for business models typing, namely, on the extroversive and introversive approach. Changing the intermediary companies function and role in the value chain contributes to the active use of existing means of transition to new forms of interaction with all market participants. Differences in marketing activity management of enterprises with the platform and linear approach using are clarified. It is shown how a change in the management approach affects the definition of criteria for the efficiency of commercial activity: from profit growth, as it was before, to growth of contacts number and transactions in organizations, which constructed on the platform principle. It was revealed that the approach to the users role in the buying process and their segmentation is changing – they become the company’s capital assets with platform business models, as they themselves possess the necessary resources and provide them to other participants for use. The main objectives of platform marketing management lie in the decision from what segment and transaction the company will be able to get profit and also providing such environment, where users will be able to realize conveniently the desire in interaction at the market. The formation of holistic value chains based on new business models, which shaped under the influence of information technology and trends in the modern economy, is proposed. The introduction into the existing business models of the management platform type elements, which will help to realize a new opportunities for intermediary structures, is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9472
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68
Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні бізнес-моделі компаній-посередників на ринку В2В.pdf376 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.