Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808
Title: Маркетингова діяльність на ринку b2b
Other Titles: Marketing activity in the b2b market
Authors: Тхір, Є.О.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова діяльність
ринок b2b
аналіз конкурентоспроможності
ефективність маркетингової діяльності
вдосконалення маркетингу
маркетингова стратегія
комунікативна політика
marketing activity
b2b market
competitiveness analysis
marketing effectiveness
marketing enhancement
marketing strategy
communicative policy
Abstract: роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на ринку b2b. Проаналізовано конкурентоспроможність на ринку b2b. Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Цемент» на ринку b2b.
The work deals with the theoretical aspects of essense the market b2b, the difference between industrial and consumer marketing, the influence of competition on the activity of enterprise. The strategy of marketing development of the enterprise for increase of competitiveness in the market is offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тхір В.О. Кваліфікаційна робота.pdf240,32 kBAdobe PDFView/Open
Тхір В.О. Реферат.pdf246,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.