Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809
Title: Удосконалення комплексу маркетингу ТД "СТРОЙ СЕРВІС ГРУП"
Other Titles: Improvement of the marketing-mix TD "STROY SERVIS GROUP"
Authors: Шаларь, О.В.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг на ринку будівельних товарів
marketing
marketing-mix
marketing on the construction materials market
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу підприємства, досліджено основні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства та особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку.
The work deals with the theoretical aspects of management of the marketing-mix of the enterprise, the essence of the marketing-mix is considered, the basic approaches to management of the marketing-mix and peculiarities of marketing activity of the enterprises on the building market are investigated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шаларь О.В. Кваліфікаційна робота.pdf690,92 kBAdobe PDFView/Open
Шаларь О.В. Реферат.pdf523,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.