Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 141.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Сучасний стан і динаміка розвитку Азербайджано-німецьких торгових відносинАлієва, Г.Т.; Aliyeva, G.
2010Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктівКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2018Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі УкраїниГайдаєнко, О.М.; Gaidaienko, О.
2018Моделювання економічної ефективності пасажирських перевезеньГайдаєнко, О.М.; Haidaienko, О.
2019Дослідження сутності бізнес-процесів у підприємництвіГайдаєнко, О.М.; Gaidaienko, О.
2019Визначення стратегічних перспектив розвитку підприємств молокопереробної галузіГайдаєнко, О.М.; Gaydaenko, O.
2015Анализ конкурентоспособности пищевых предприятийВолкова, Н.А.; Яцковой, Д.В.; Волкова, Н.А.; Яцковий, Д.В.; Volkova, V.; Yatskovoy, D.
2013Конкурентоспроможність національної економіки в контексті управління розвитком інтеграційних зв’язків УкраїниБалджи, М.Д.; Балджи, М.Д.; Baldghi, M.
2015Вопросы реструктуризации украинских предприятий пищевой промышленностиБалджи, М.Д.; Балджи, М.Д.; Baldghi, M.
2015Обоснование развития инфраструктуры для поддержки малого аграрного предпринимательстваБалджи, М.Д.; Балджи, М.Д.; Baldghi, M.