У статті розкрито проблеми щодо якості надання побутових послуг на прикладі хімчистки хутрово-хутряних виробів та визначено критерії оцінювання якості послуг з метою поліпшення діяльності підприємства. Визначено, що оцінювання якості послуг на кожному етапі їх надання (приймання, виробничий процес та видача виробу з хімчистки) за допомогою діаграм Ісікави та Парето, з використанням скарг споживачів, є засобом, спрямованим на захист їхніх прав.
В статье раскрыты проблемы относительно качества предоставления бытовых услуг на примере химчистки хутрово-меховых изделий и определены критерии оценки качества услуг с целью улучшения деятельности предприятия. Определено, что оценка качества услуг на каждом этапе их предоставления (прием, производственный процесс и выдача изделия из химчистки) с помощью диаграмм Исикавы и Парето, с использованием жалоб потребителей, является средством, направленным на защиту их прав.
This article deals with the problems the quality of public services for example cleaning fur and defined assessment criteria quality of services in order to improve the company. Determined that the estimation of service quality at every stage of their submission (receiving, production process and issuance products from cleaning) using Ishikawa and Pareto diagrams, with the use consumer complaints are means to protect their rights.