Електронний підручник як засіб підвищення якості освіти

Abstract

У статті визначено поняття електронного підручника, його структурна організація, розглянуто дидактичні функції, сутність та особливість. Проаналізовано переваги використання електронних підручників у навчальному процесі. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребами у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
В статье определено понятие электронного учебника, его структурная организация, рассмотрены дидактические функции, сущность и особенность. Проанализированы преимущества использования электронных учебников в учебном процессе. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена потребностями в применении информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе.
The article defines the concept of an electronic textbook, its structural organization, considers didactic function, the nature and peculiarity. It shows the advantages of using electronic textbooks in the learning process. The urgency of the material stated in article, is caused by the requirements for use of information and communication technologies for educational process.

Description

Citation

Єсіна О. Г. Електронний підручник як засіб підвищення якості освіти / О. Г. Єсіна, Л. М. Лінгур // Теорія та методика електронного навчання: збірник наукових праць. – Кривий Ріг: НМетАУ, 2011. – Вип. II. – С. 255-260.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By