Стратегічне позиціонування підприємства:теоретичні та практичні аспекти
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
«Буклайн»
Abstract
За результатами побудови матриці SPACE було встановлено спрямованість вектору ТОВ «ТОПАЗ» у квадрат, що відповідає конкурентній позиції підприємства.
Дана позиція характеризується діяльністю підприємства в привабливій галузі у порівняно не стабільному оточенні.
Становище підприємства характеризується наявністю виробничих переваг в галузі та є основою для наступальної стратегії.
According to the results of the construction of the SPACE matrix, the orientation of the TOPAZ LLC vector was established in the square, which corresponds to the company's competitive position.
This position is characterized by the company's activity in an attractive industry in a relatively unstable environment.
The company's position is characterized by the presence of production advantages in the industry and is the basis for an offensive strategy.
Description
Citation
Балабаш О. С. Стратегічне позиціонування підприємства: теоретичні та практичні аспекти / О. С. Балабаш, О. М. Шишкін // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : зб. матеріалів V Міжнародної науково-практична конференція присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету (Одеса, 20-21 травня, 2021 р.). – Харків : «Буклайн», 2021. – С. 110-116.