Маркетинг інновацій в системі управління інноваційною діяльністю підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський державний економічний університет

Анотація

Розглянуто сутність та функції маркетингу в сучасних умовах інноваційного розвитку підприємств. Встановлено елементи маркетингової концепції. Розглянуто схему інноваційного циклу відповідно до концепції маркетингу.
Рассмотрены сущность и функции маркетинга в современных условиях инновационного развития предприятий. Установлены элементы маркетинговой концепции. Рассмотрена схема инновационного цикла согласно концепции маркетинга.
The essence and function of marketing in the modern conditions of innovative enterprise development is considered. The elements of the marketing concept are established. Schematics innovation cycle in accordance with the marketing concept is considered.

Опис

Бібліографічний опис

Ступак С. М. Маркетинг інновацій в системі управління інноваційною діяльністю підприємства / С. М. Ступак // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – Одеса, 2009. – № 8 (86). – C. 34-42.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються