Маркетинг інновацій в системі управління інноваційною діяльністю підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський державний економічний університет
Анотація
Розглянуто сутність та функції маркетингу в сучасних умовах інноваційного розвитку підприємств. Встановлено елементи маркетингової концепції. Розглянуто схему інноваційного циклу відповідно до концепції маркетингу.
Рассмотрены сущность и функции маркетинга в современных условиях инновационного развития предприятий. Установлены элементы маркетинговой концепции. Рассмотрена схема инновационного цикла согласно концепции маркетинга.
The essence and function of marketing in the modern conditions of innovative enterprise development is considered. The elements of the marketing concept are established. Schematics innovation cycle in accordance with the marketing concept is considered.
Рассмотрены сущность и функции маркетинга в современных условиях инновационного развития предприятий. Установлены элементы маркетинговой концепции. Рассмотрена схема инновационного цикла согласно концепции маркетинга.
The essence and function of marketing in the modern conditions of innovative enterprise development is considered. The elements of the marketing concept are established. Schematics innovation cycle in accordance with the marketing concept is considered.
Опис
Ключові слова
управління інвестиційно-інноваційними процесами, інноваційна діяльність, маркетинг, маркетинг інновацій, маркетингова діяльність, підприємство, управление инвестиционно-инновационными процессами, инновационная деятельность, маркетинг, маркетинг инноваций, маркетинговая деятельность, предприятие, management of investment and innovation processes, innovation, marketing, marketing innovation, marketing, enterprise
Бібліографічний опис
Ступак С. М. Маркетинг інновацій в системі управління інноваційною діяльністю підприємства / С. М. Ступак // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – Одеса, 2009. – № 8 (86). – C. 34-42.