Перегляд зібрання за групою - Теми 242 туризм

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 105  далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Oсобливості використання франчайзингу в туристичній діяльності (на прикладі ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок»)Джум, К.М.
2020Аналіз і перспективи розвитку санаторно-курортного господарства УкраїниРоманової, К.В.
2019Дослідження економічної доцільності організації послуг на підприємствах сфери гостинностіЖурилов, В.К.
2020Дослідження попиту на послуги туристичної фірмиШмир, К.В.
2019Дослідження процесу глобалізації готельного бізнесуБілокінь, Н.В.
2019Забезпечення ефективності господарської діяльності засобів розміщення туристів на основі збільшення прибуткуСіліч, К.М.
2022Конкурентна стратегія туристичного підприємства у сучасних умовахКудрявцевой, М.С.
2020Маркетингова діяльність туроператора ТОВ «Укрферрі – тур» на ринку круїзних послуг»Филипчук, А.О.
2021Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоніГригоращенко, В.В.
2022Механiзми подовження i активiзацiї туристичнорекреацiйного сезону в Одеському регiонiБушева, Я.В.
2019Механізми державного регулювання кластерної політики в туристичному бізнесі УкраїниАмірова, Аян Фархад кизи
2020Мотивація персоналу туристичної фірми» (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»Кучеренко, М.І.
2019Напрями впровадження маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі кафе «The Lodge»)Решетник, К.С.
2022Напрями впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівської областіШинкаренко, А.В.
2020Напрями покращення організації послуг круїзного туризму (на прикладі ТОВ «Чорноморські екскурсії»)Тальянцева, К.С.
2022Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризмуСпиридонова, Д.О.
2022Напрями підвищення ефективності роботи туристичних підприємств на ринку подієвого туризмуЛюлякова, Л.О,
2020Напрями розвитку еногастрономічного туризму в Одеському регіоні (на прикладі туроператора «Селезньов тур»Баскакова, А.І.
2019Напрями розвитку немасових видів туризму на туристичному підприємствіГуцуляк, М.П.
2022Напрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур"Курко, А.В.