Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 557 до 576 із 18364 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2023Safety and Quality of Restaurant Service as Factor of Restoring Tourist Mobility in the Gastronomic Tourism Destination of UkraineNezdoyminov, S.; Iaromenko, S.; Bedradina, G.; Нездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.
2024Sanitary regime at restaurant enterprises and personal hygiene of staffKruzhkova V.; Кружкова, В.
2019Scale effect at ProZorro public procurement system: the expected effect of centralizationSukhomlyn, O.; Сухомлин, О.Ю.
2014Scientific aspects of human resources management of the enterprises of sanatoriumresort complex taking into account anti-crisis measuresNiecheva, N.
2014Scientific bulletin №4 (212)-
2020Scientific rationale for the influence of banking sector on the innovative development of economyZavadska, D.; Завадська, Д.В.
2013Sensory marketing and customers’ decisions on the food marketGrzybowska-Brzezińska, M.; Rudzewicz, A.; Kowalkowski, A.
2024SEO аналіз сайту університету за допомогою AhrefsПанаєт, О.В.; Сало, Я.В.; Panaet, O.; Salo, Ya.
2022The shadowy economy’s phenomenon and its impact on the development of corporate business and households in Ukraine.Коваленко, В.В.; Слатвінська, М.О.
2023Shaping of a new motivational paradigm taking into account the peculiarities of the modern socio-economic formationChernov, D.; Chernova, N.; Чернов, Д.М.; Чернова, Н.С.
2023The significance of vitamins in rational nutritionProkhorenko, I.; Прокопенко, І. Ю.
2019SMART-спеціалізація ІТ-технологій (на прикладі Одеського регіону)Рябчук, К.М.
2023Smart-технології та їх вплив на розвиток та підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємствОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2021Smart-технології як засіб вдосконалення освітнього процесуЄсіна, О.Г.; Yesina, O.
2023SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»Гаранська, О.І.
2022Socially responsible business as an effective objective of a circular economy model establishingNeboha, T.; Golikova, O.; Небога, Т.В.; Голікова, О.С.
2024The Socio-Economic Role of Zakat – The Case of Annaba ProvinceKhoualed, A.; Almi, H.; Moumen, A.
2019Socio-philosophical analysis of the phenomenon of information societyYushkevych, Y.; Юшкевич, Ю.С.
2012Some features of information technology development of expert systems used in UkraineDomaskina, O.; Domaskin, O.; Домаскин, О.; Домаскін, О.
2023SPACE-аналіз як метод оцінювання корпоративної соціальної відповідальності задля поліпшення потенціалу стратегічного розвитку підприємстваМоскалюк, Г.О.; Збиковська, Н.О.; Moskalіuk, Н.; Zbykovska, N.