Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Заголовки
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 480 до 499 із 16293
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
Scale effect at ProZorro public procurement system: the expected effect of centralization
Sukhomlyn, O.
;
Сухомлин, О.Ю.
2014
Scientific aspects of human resources management of the enterprises of sanatoriumresort complex taking into account anti-crisis measures
Niecheva, N.
2014
Scientific bulletin №4 (212)
-
2020
Scientific rationale for the influence of banking sector on the innovative development of economy
Zavadska, D.
;
Завадська, Д.В.
2013
Sensory marketing and customers’ decisions on the food market
Grzybowska-Brzezińska, M.
;
Rudzewicz, A.
;
Kowalkowski, A.
2022
The shadowy economy’s phenomenon and its impact on the development of corporate business and households in Ukraine.
Коваленко, В.В.
;
Слатвінська, М.О.
2023
The significance of vitamins in rational nutrition
Prokhorenko, I.
;
Прокопенко, І. Ю.
2019
SMART-спеціалізація ІТ-технологій (на прикладі Одеського регіону)
Рябчук, К.М.
2021
Smart-технології як засіб вдосконалення освітнього процесу
Єсіна, О.Г.
;
Yesina, O.
2023
SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»
Гаранська, О.І.
2022
Socially responsible business as an effective objective of a circular economy model establishing
Neboha, T.
;
Golikova, O.
;
Небога, Т.В.
;
Голікова, О.С.
2019
Socio-philosophical analysis of the phenomenon of information society
Yushkevych, Y.
;
Юшкевич, Ю.С.
2012
Some features of information technology development of expert systems used in Ukraine
Domaskina, O.
;
Domaskin, O.
;
Домаскин, О.
;
Домаскін, О.
2023
SPACE-аналіз як метод оцінювання корпоративної соціальної відповідальності задля поліпшення потенціалу стратегічного розвитку підприємства
Москалюк, Г.О.
;
Збиковська, Н.О.
;
Moskalіuk, Н.
;
Zbykovska, N.
2015
Special aspects of banks investment activity in Ukraine
Vladymyrska, N.
;
Владимирська, Н.І.
;
Владимирская, Н.И.
2018
Specificity of the market of online marketing researches in Ukraine
Ereshko, A.
;
Sotnikov, Y.
2021
Sport versus employee performance
Hvizdová, E.
;
Brezanská J.
2021
Stable development of the Ukrainian cold logistics market: research by methods of Multidimensional Statistical Analysis
Matskul, V.
;
Kovalyov, A.
;
Saiensus, M.
;
Chernyshev, V.
;
Мацкул, В.М.
;
Ковальов, А.І.
;
Саєнсус, М.А.
;
Чернишев, В.Г.
2021
Stable development of travel business in the Odessa region: Estimate using multivariate statistical analysis
Matskul, V.
;
Kovalyov, A.
;
Chernyshev, V.
;
Мацкул, В.М.
;
Ковальов, А.І.
;
Чернишев, В.Г.
2015
Stages of intangible assets reproduction
Litvinov, A.
;
Літвінов, О.С.
;
Литвинов, А.С.