Маркетингові та організаційні аспекти розробки бізнес-плану кафе-кондитерської «Карамель»

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти методичних основ бізнес планування в ринкових умовах, сутність, класифікація і сфера застосування бізнес плану інвестиційного проекту та зміст основних розділів бізнес-плану Проаналізовано стан та перспективи розвитку ресторанного господарства в місті одеса, надана характеристика та розрахунки очікуваних доходів підприємства та витрати на реалізацію окремих завдань проведені розрахунки очікуваних доходів підприємства та витрати на реалізацію окремих завдань Запропоновано створення кафе-кондитерську «Карамель».В організаційному та виробничому планах та сформульовані висновки про доцільність реалізації проекту з позицій економічної ефективності.
The theoretical aspects of the methodological basics of business planning in market conditions, essence, classification and scope of application of the business plan of the investment project and the content of the main sections of the business plan are considered in the paper. The state and prospects of development of the restaurant industry in the city of Odessa are analyzed, the characteristics and calculations of the expected revenues of the enterprise and expenses for realization of individual tasks are carried out, calculations of the expected revenues of the enterprise and expenses for the implementation of individual tasks are performed. It is proposed to create a cafe-confectionery «Caramel» in organizational and production plans and formulated conclusions about the feasibility of the project implementation from the standpoint of cost-effectiveness.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By