Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 40.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2012Методика конкурентного аналізу регіональних туристичних ринківПавлоцький, В.Я.; Павлоцкий, В.Я.; Pavlotsky, V.
2011Інтеграційні напрями підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств регіонуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2011Організаційно-економічний механізм впровадження кластерної стратегії розвитку аграрного туризму в регіоніНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2013Конкурентоспроможність зоологічних парків як рекреаційно-туристичних об’єктівЖупаненко, А.В.; Жупаненко, А.В.; Zhupanenko, A.
2014Організаційні та економічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуБортник, Л.В.; Бортник, Л.В.; Bortnyk, L.
2012Доцільність застосування матричних методів для оцінки конкурентоспроможності малих готелівГусєва, О.В.; Гусева, О.В.; Gusyeva, O.
2017Украина в международных рейтингах конкурентоспособности и инновационного развитияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2013Реклама пива як засіб формування конкурентного середовищаКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2009Дослідження конкурентоспроможності концентрованих яблучних соків та нектарів виробництва ЗАТ ВО «Одеський консервний завод»Кунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2010Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктівКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.