Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15866
Назва: Національний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продукту
Інші назви: National and regional experience of promoting and implementing a tourist product
Автори: Дяченко, В.О.
Dyachenko, V.
Бібліографічний опис: Дяченко В. О. Національний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продукту / В. О. Дяченко, наук. кер О. Л. Михайлюк // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 104-108.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристична індустрія
просування туристичного продукту
реалізація туристичного продукту
tourism industry
promotion of the tourist product
implementation of a tourist product
Короткий огляд (реферат): Суб’єкти господарювання сфери туристичної індустрії на сьогодні задовольняють потреби споживачів у відпочинку, здійснюючи значний вплив на умови життя всього людства, являються об’єктивною потребою сучасного життя. Дохід від надання міжнародних туристичних послуг сьогодні складає одну з найбільших часток у структурі «невидимого експорту». Аналіз вітчизняного ринку туристичних пocлуг свідчить про те, що у порівнянні з 2015 роком, у 2020 році кількість суб’єктів туристичної діяльності коливалась у зв’язку з політичної нестабільністю та іншими дестабілізуючими чинниками
Business entities in the field of tourism today satisfy the needs of consumers in recreation, exerting a significant influence on the living conditions of all mankind, and are an objective need of modern life. Income from the provision of international tourist services today is one of the largest shares in the structure of "invisible exports". The analysis of the domestic market of tourist services shows that, compared to 2015, in 2020 the number of subjects of tourist activity fluctuated due to political instability and other destabilizing factors
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15866
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дяченко.pdf638,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.