Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Назва: Управління ціноутворенням на підприємствах ресторанного господарства
Інші назви: Management of pricing at restaurant enterprises
Автори: Нижня, Р.Р.
Nizhnya, R.
Бібліографічний опис: Нижня Р. Р. Управління ціноутворенням на підприємствах ресторанного господарства / Р. Р. Нижня, наук. кер. О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 174 – 177.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ціноутворення
ресторанного господарства
pricing
restaurant industry
Короткий огляд (реферат): Встановлення певної ціни на товар або послугу служить для подальшого їх продажу та отримання прибутку. Дуже важливо призначити ціну таким чином, щоб вона не виявилася дуже високою або дуже низькою.
Setting a certain price for a product or service serves to further sell it and make a profit. It is very important to set the price in such a way that it does not turn out to be too high or too low.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нижня.pdf665,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.