Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16355
Title: Удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо»
Other Titles: Improvement of the marketing activity of the tourist firm "Let's go"
Authors: Мирза, Є.О.
Citation: Мирза Є.О. Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичної фiрми "Давай поїдемо" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Євгенiй Олександрович Мирза ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 68 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристична діяльність
туристична послуга
Інтернет маркетинг
tourist activity
tourist service
Internet marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо». За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing, competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet marketing, etc. A general description and analysis of the economic and marketing activities of the tourist firm "Let's Go" are provided. Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an emphasis on the use of modern marketing communication technologies.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Mirza.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мирза. Реферат.pdf145,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.