Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16355
Назва: | Удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо» |
Інші назви: | Improvement of the marketing activity of the tourist firm "Let's go" |
Автори: | Мирза, Є.О. |
Бібліографічний опис: | Мирза Є.О. Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичної фiрми "Давай поїдемо" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Євгенiй Олександрович Мирза ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 68 с. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | туристична діяльність туристична послуга Інтернет маркетинг tourist activity tourist service Internet marketing |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління
маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних
понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне
обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо.
Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та
маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо».
За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо
удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх
ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних
технологій. The paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing, competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet marketing, etc. A general description and analysis of the economic and marketing activities of the tourist firm "Let's Go" are provided. Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an emphasis on the use of modern marketing communication technologies. |
Опис: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2023Mirza.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мирза. Реферат.pdf | 145,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.