Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМирза, Є.О.-
dc.date.accessioned2023-07-28T08:20:06Z-
dc.date.available2023-07-28T08:20:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМирза Є.О. Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичної фiрми "Давай поїдемо" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Євгенiй Олександрович Мирза ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Mirza.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо». За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних технологій.en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing, competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet marketing, etc. A general description and analysis of the economic and marketing activities of the tourist firm "Let's Go" are provided. Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an emphasis on the use of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjectІнтернет маркетингen_US
dc.subjecttourist activityen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо»en_US
dc.title.alternativeImprovement of the marketing activity of the tourist firm "Let's go"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мирза. Реферат.pdf145,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.