Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16355
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо»
Інші назви: Improvement of the marketing activity of the tourist firm "Let's go"
Автори: Мирза, Є.О.
Бібліографічний опис: Мирза Є.О. Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичної фiрми "Давай поїдемо" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Євгенiй Олександрович Мирза ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 68 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристична діяльність
туристична послуга
Інтернет маркетинг
tourist activity
tourist service
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо». За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing, competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet marketing, etc. A general description and analysis of the economic and marketing activities of the tourist firm "Let's Go" are provided. Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an emphasis on the use of modern marketing communication technologies.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Mirza.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мирза. Реферат.pdf145,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.