Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16515
Назва: Моніторинг структури готельних брендів
Інші назви: Monitoring the structure of hotel brands
Автори: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Моніторинг структури готельних брендів / О В. Шикіна // Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку : збірник матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 жовтня 2022 р. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. – C. 121-123.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: структура готельного ринку
міжнародна готельна індустрія
готельні мережі
рейтинги готельних мереж
готельні бренди
hotel market structure
international hotel industry
hotel chains
hotel chain ratings
hotel brands
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто моніторинг структури готельних брендів.
The theses consider the monitoring the structure of hotel brands.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16515
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОНІТОРИНГ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЬНИХ БРЕНДІВ.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.