Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16517
Назва: Особливості бренду туристичної дестинації
Інші назви: Features of the tourist destination brand
Автори: Нєчева, Н.В.
Шикіна, О.В.
Niecheva, N.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Нєчева Н. В. Особливості бренду туристичної дестинації / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (23‒24 березня 2023 року, м. Черкаси) : у 2-х томах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Т. 1.– Черкаси : ЧДТУ, 2023. – С. 103-105.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: готельні мережі
світові готельні мережі
готель
готельні послуги
hotel chains
global hotel chains
hotel
hotel services
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто особливості бренду туристичної дестинації. .
The theses consider the features of the tourist destination brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16517
Інші ідентифікатори: УДК: 339.1:332.1
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ.pdf321,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.