Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17602
Title: Методи оцінки рівня обслуговування на підприємствах готельного господарства
Other Titles: Methods of assessing the level of service at hotel enterprises
Authors: Демчук, М.В.
Demchuk, M.
Citation: Демчук М. В. Методи оцінки рівня обслуговування на підприємствах готельного господарства / М. В. Демчук // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 105-109.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: обслуговування
якість
готельне господарство
service
quality
hotel management
Abstract: Питання оцінки якості обслуговування залишається актуальним не тільки в готельній галузі, а й сфері послуг загалом. У готельному бізнесі якість обслуговування відіграє вирішальну роль у залученні та задоволенні клієнтів. В сучасній практиці використовують різноманітні методи для оцінки якості обслуговування. На підприємствах готельного господарства застосовують такі методи: усне опитування, анкетування, експертний метод, SERVQUAL, SERVPERF та діаграма К. Ісікави
The issue of assessing the quality of service remains relevant not only in the hotel industry, but also in the service sector in general. In the hotel business, service quality plays a crucial role in attracting and satisfying customers. In modern practice, various methods are used to assess the quality of service. The following methods are used at hotel enterprises: oral survey, questionnaire, expert method, SERVQUAL, SERVPERF and K. Ishikawa diagram
Description: Науковий керівник Шикіна О. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17602
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
105-109.pdf275,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.