Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Назва: Критерії якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства
Інші назви: Criteria of service quality at restaurant enterprises
Автори: Колчаг, К.І.
Kolchag K.
Бібліографічний опис: Колчаг К. І. Критерії якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства / К. І. Колчаг // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 123-125.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: обслуговування
ресторанне господарство
service
restaurant business
Короткий огляд (реферат): Обслуговування на підприємствах ресторанного господарства може бути оцінене за допомогою різних критеріїв якості.
Service at restaurant enterprises can be evaluated using various quality criteria.
Опис: Науковий керівник Нєчева Н. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123-125.pdf296,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.