Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17693
Назва: Особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей
Інші назви: Peculiarities of service in the hotel business depending on cultural properties
Автори: Ремігайло, І.Ю.
Шикіна, О.В.
Remigailo, I.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Ремігайло І.Ю. Особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей / І.Ю. Ремігайло, О.В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 226-227.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельний бізнес
культурні властивості
обслуговування гостей
міжкультурна комунікація
харчові уподобання
hotel business
cultural properties
guest service
intercultural communication
food preferences
Короткий огляд (реферат): У тезах досліджуються особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей клієнтів. Розглядаються основні аспекти, що впливають на очікування та задоволення гостей з різних культурних середовищ, включаючи комунікаційні стилі, харчові уподобання, релігійні потреби та поведінкові норми. Особлива увага приділяється адаптації сервісу до культурних відмінностей, що сприяє підвищенню якості обслуговування та рівня задоволеності клієнтів. Стаття також аналізує приклади успішної інтеграції культурних аспектів у роботу готелів різних країн та пропонує рекомендації для готельєрів щодо поліпшення міжкультурного обслуговування.
The theses examine the peculiarities of service in the hotel business depending on the cultural characteristics of customers. Major aspects influencing the expectations and satisfaction of guests from different cultural backgrounds are examined, including communication styles, food preferences, religious needs, and behavioral norms. Special attention is paid to the adaptation of the service to cultural differences, which helps to increase the quality of service and the level of customer satisfaction. The article also analyzes examples of successful integration of cultural aspects into the work of hotels in different countries and offers recommendations for hoteliers to improve intercultural service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17693
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.