Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18080
Назва: Удосконалення організації обслуговування в курортних готелях (на прикладі готелю Немо)
Інші назви: Improving the organization of service in resort hotels (on the example of the Nemo hotel)
Автори: Демчук, М.В.
Бібліографічний опис: Демчук М.В. Удосконалення органiзацiї обслуговування в курортних готелях на прикладi готелю Немо: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Марина Вiкторiвна Демчук; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна . - ОНЕУ , 2024. - 72 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: надання послуг
готель
удосконалення організації
Немо
задоволення гостей
provision of services
hotel
improvement of organization
Nemo
guest satisfaction
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес удосконалення організації обслуговування в курортних готелях. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення організації обслуговування в курортних готелях на прикладі готелю «Немо». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення організації обслуговування в готелі «Немо». У роботі проаналізовано діяльність готелю «Немо», виявлено його конкурентне становище та виокремлено слабкі сторони діяльності готелю у порівнянні з її конкурентами. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the research is the process of improving the organization of service in resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of improving the organization of service in resort hotels using the example of the Nemo hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve the organization of service at the Nemo Hotel. The work analyzes the activity of the Nemo hotel, reveals its competitive position, and highlights the weak points of the hotel's activity compared to its competitors. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the costs of implementing the measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18080
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Демчук.pdf261,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Demchuk.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.