Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18170
Назва: Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Одескабель»)
Інші назви: Analysis and improvement of the company's advertising activity effectiveness (on the example of LLC Odeskabel)
Автори: Колесник, А.А.
Бібліографічний опис: Колесник А.А. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємства (на прикладi ТОВ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Антонiна Андрiївна Колесник ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 70 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
реклама
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing complex
communications
advertising
marketing environment
competition
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування рекламної діяльності, а також розглянуто основні чинники, що впливають на її створення. У роботі охарактеризовано етапи розробки рекламної діяльності підприємства та дано характеристику її основних складових. Проведено аналіз господарської та маркетингової діяльності ПАТ «Одескабель». Оцінено конкурентне середовище підприємства та його конкурентні переваги, представлено багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на її вдосконалення та економічну ефективність впровадження запропонованих заходів.
The theoretical aspects of the formation of advertising activity were studied, as well as the main factors influencing its creation were considered. The paper describes the stages of development of the company's advertising activity and describes its main components. An analysis of the economic and marketing activities of LLC Odeskabel was carried out. The competitive environment of the enterprise and its competitive advantages are evaluated, the polygon of competitiveness is presented. Recommendations for improving the advertising activity of LLC Odeskabel were developed, the costs for its improvement and the economic efficiency of the implementation of the proposed measures were calculated..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kolesnyk1.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk2024.pdf279,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Колесник.pdf185,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.