Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижанівський, О.С.-
dc.date.accessioned2024-08-09T11:13:55Z-
dc.date.available2024-08-09T11:13:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрижанівський О.С. Маркетинг i мiжнародна логiстика: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Крижанiвський ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 104 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Krizhanyvskyi.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового середовища та його аналізу в діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика». Розглянуто поняття і структуру маркетингового середовища, законодавчу та нормативну базу регулювання маркетингової діяльності, а також методи та інструменти маркетингового аналізу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, зокрема макросередовище за допомогою STEP-аналізу та мікросередовище через SWOT-аналіз. Досліджено конкурентне середовище підприємства, оцінено його конкурентні переваги, зокрема за допомогою багатокутника конкурентоспроможності. Також вивчено сучасний стан маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, зокрема впровадження ефективної реклами та розробка нової товарної одиниці. Проведено оцінку економічного ефекту від впровадження запропонованих заходівen_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of the marketing environment and its analysis in the activities of the enterprise, using the example of LLC "Kryvoozerska Kharchosmakova Fabrika". The concepts and structure of the marketing environment, the legislative and regulatory framework for marketing activities, as well as the methods and tools of marketing analysis are considered. The marketing activities of the enterprise are analyzed, including the macro environment using STEP analysis and the micro environment through SWOT analysis. The competitive environment of the enterprise is studied, and its competitive advantages are assessed, particularly with the help of the competitiveness triangle. The current state of the marketing activities of the enterprise is also examined. Practical recommendations for improving the marketing activities of the enterprise are proposed, including implementation of effective advertising, and development of a new product unit. An assessment of the economic effect of implementing the proposed measures is carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectорганізація маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectorganization of marketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика»en_US
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the activities of the LLC "Kryvoozerska Food Flavor Factory"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Крижанівський_45_1.pdf244,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Krizhanyvskyi2024.pdf238,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.