Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18174
Title: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика»
Other Titles: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the activities of the LLC "Kryvoozerska Food Flavor Factory"
Authors: Крижанівський, О.С.
Citation: Крижанівський О.С. Маркетинг i мiжнародна логiстика: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Крижанiвський ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 104 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
організація маркетингової діяльності
маркетингове середовище
конкурентне середовище
marketing
marketing activities
organization of marketing activities
marketing environment
competitive environment
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового середовища та його аналізу в діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика». Розглянуто поняття і структуру маркетингового середовища, законодавчу та нормативну базу регулювання маркетингової діяльності, а також методи та інструменти маркетингового аналізу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, зокрема макросередовище за допомогою STEP-аналізу та мікросередовище через SWOT-аналіз. Досліджено конкурентне середовище підприємства, оцінено його конкурентні переваги, зокрема за допомогою багатокутника конкурентоспроможності. Також вивчено сучасний стан маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, зокрема впровадження ефективної реклами та розробка нової товарної одиниці. Проведено оцінку економічного ефекту від впровадження запропонованих заходів
The paper examines the theoretical aspects of the marketing environment and its analysis in the activities of the enterprise, using the example of LLC "Kryvoozerska Kharchosmakova Fabrika". The concepts and structure of the marketing environment, the legislative and regulatory framework for marketing activities, as well as the methods and tools of marketing analysis are considered. The marketing activities of the enterprise are analyzed, including the macro environment using STEP analysis and the micro environment through SWOT analysis. The competitive environment of the enterprise is studied, and its competitive advantages are assessed, particularly with the help of the competitiveness triangle. The current state of the marketing activities of the enterprise is also examined. Practical recommendations for improving the marketing activities of the enterprise are proposed, including implementation of effective advertising, and development of a new product unit. An assessment of the economic effect of implementing the proposed measures is carried out.
URI: http://local.lib/diploma/2024Krizhanyvskyi.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Крижанівський_45_1.pdf244,01 kBAdobe PDFView/Open
Krizhanyvskyi2024.pdf238,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.