Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18174
Назва: | Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика» |
Інші назви: | Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the activities of the LLC "Kryvoozerska Food Flavor Factory" |
Автори: | Крижанівський, О.С. |
Бібліографічний опис: | Крижанівський О.С. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його урахування в дiяльностi ТОВ "Кривоозерська харчосмакова фабрика": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Крижанiвський ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 104 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг маркетингова діяльність організація маркетингової діяльності маркетингове середовище конкурентне середовище marketing marketing activities organization of marketing activities marketing environment competitive environment |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового середовища та його аналізу в діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика». Розглянуто поняття і структуру маркетингового середовища, законодавчу та нормативну базу регулювання маркетингової діяльності, а також методи та інструменти маркетингового аналізу.
Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, зокрема макросередовище за допомогою STEP-аналізу та мікросередовище через SWOT-аналіз. Досліджено конкурентне середовище підприємства, оцінено його конкурентні переваги, зокрема за допомогою багатокутника конкурентоспроможності. Також вивчено сучасний стан маркетингової діяльності підприємства.
Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, зокрема впровадження ефективної реклами та розробка нової товарної одиниці. Проведено оцінку економічного ефекту від впровадження запропонованих заходів The paper examines the theoretical aspects of the marketing environment and its analysis in the activities of the enterprise, using the example of LLC "Kryvoozerska Kharchosmakova Fabrika". The concepts and structure of the marketing environment, the legislative and regulatory framework for marketing activities, as well as the methods and tools of marketing analysis are considered. The marketing activities of the enterprise are analyzed, including the macro environment using STEP analysis and the micro environment through SWOT analysis. The competitive environment of the enterprise is studied, and its competitive advantages are assessed, particularly with the help of the competitiveness triangle. The current state of the marketing activities of the enterprise is also examined. Practical recommendations for improving the marketing activities of the enterprise are proposed, including implementation of effective advertising, and development of a new product unit. An assessment of the economic effect of implementing the proposed measures is carried out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2024Krizhanyvskyi.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Крижанівський_45_1.pdf | 244,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Krizhanyvskyi.pdf | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.