Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18195
Назва: Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку оптики
Інші назви: Marketing research of consumer behavior in the optical market
Автори: Сапожникова, А.В.
Бібліографічний опис: Сапожникова А.В. Маркетингове дослiдження поведiнки споживачiв на ринку оптики на прикладi ФОП Мельникова Тетяна Станiславiвна: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алiна Вячеславiвна Сапожникова ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 91 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
ринок оптики
поведінка споживачів
фактори впливу на поведінку споживачів
особливості купівельної поведінки
маркетингове дослідження
marketing
optical market
consumer behavior
influencing factors on consumer behavior
features of purchasing behavior
marketing research
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти характеристики поведінки споживачів, основні її принципи, чинники, фактори та мотиви впливу на поведінку споживачів. Розглянуто основні підходи, методики дослідження та аналізу поведінки споживачів. Проаналізовано ключові сегменти споживачів підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, проведено техніко-економічний аналіз діяльності підприємства, встановлено особливості поведінки споживачів ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна. Запропоновано розширення маркетингового відділу підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, визначено основні напрямки покращення діяльності, розроблено тон комунікації підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, розроблено диференційовану стратегію позиціонування за ключовими ознаками.
The work deals with the theoretical aspects of the characteristics of consumer behavior, main principles, factors, factors and motives influencing consumer behavior. The main approaches, methods of research and analysis of consumer behavior are considered. Author analysis the key customer segments of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, a technical and economic analysis of the entrepreneurship's activities and the peculiarities of the behavior of consumers of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna. The qualification work provides proposals for expanding the marketing department of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, defining the main areas of improvement of marketing activity, developing the tone of communication of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, developing a differentiated positioning strategy according to key features.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18195
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Сапожникова Аліна.pdf328,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Sapozhnykova.pdf871,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.