Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18195
Title: | Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку оптики |
Other Titles: | Marketing research of consumer behavior in the optical market |
Authors: | Сапожникова, А.В. |
Citation: | Сапожникова А.В. Маркетингове дослiдження поведiнки споживачiв на ринку оптики на прикладi ФОП Мельникова Тетяна Станiславiвна: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алiна Вячеславiвна Сапожникова ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 91 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг ринок оптики поведінка споживачів фактори впливу на поведінку споживачів особливості купівельної поведінки маркетингове дослідження marketing optical market consumer behavior influencing factors on consumer behavior features of purchasing behavior marketing research |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти характеристики поведінки споживачів, основні її принципи, чинники, фактори та мотиви впливу на поведінку споживачів. Розглянуто основні підходи, методики дослідження та аналізу поведінки споживачів.
Проаналізовано ключові сегменти споживачів підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, проведено техніко-економічний аналіз діяльності підприємства, встановлено особливості поведінки споживачів ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна.
Запропоновано розширення маркетингового відділу підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, визначено основні напрямки покращення діяльності, розроблено тон комунікації підприємства ФОП Мельникова Тетяна Станіславівна, розроблено диференційовану стратегію позиціонування за ключовими ознаками. The work deals with the theoretical aspects of the characteristics of consumer behavior, main principles, factors, factors and motives influencing consumer behavior. The main approaches, methods of research and analysis of consumer behavior are considered. Author analysis the key customer segments of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, a technical and economic analysis of the entrepreneurship's activities and the peculiarities of the behavior of consumers of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna. The qualification work provides proposals for expanding the marketing department of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, defining the main areas of improvement of marketing activity, developing the tone of communication of the individual entrepreneurship Melnikova Tetiana Stanislavivna, developing a differentiated positioning strategy according to key features. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18195 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Сапожникова Аліна.pdf | 328,16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2024Sapozhnykova.pdf | 871,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.