Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18200
Назва: Маркетинговий аналіз логістичних перевезень компанії ТОВ «ОРІОН»
Інші назви: Marketing analysis of logistics transportation of LLC «ORION»
Автори: Сюпюр, А.І.
Бібліографічний опис: Сюпюр А.І. Маркетинговий аналiз логiстичних перевезень компанiї ТОВ "ОРIОН": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Альона Iванiвна Сюпюр ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: логістика
перевезення
підприємство
маркетинговий аналіз
logistics
transportation
enterprise
marketing analysis
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутністі логістичної діяльності підприємства, види логістичної діяльності та логістичних функцій, класифікація логістичних операцій підприємства. Проаналізовано характеристику досліджуваного підприємства тов «оріон», основні напрямки логістичної діяльності підприємства, діагностика маркетингової конкурентної логістичної позиції тов «оріон» Запропоновано запровадити SaaS, ERP систем та штучний інтелект для втоматизування деякі функції, покращення систем відстеження вантажів та оптимізування управління запасами на виробництві, також скористатися послугами маркетолога для аналізу ринку, розробки стратегій щодо залучення нових клієнтів та утримання існуючих.
The work examines the theoretical aspects of the essence of the enterprise's logistics activities, types of logistics activities and logistics functions, classification of the enterprise's logistics operations The characteristics of the researched company "Orion" Co., Ltd., the main directions of the company's logistics activities, diagnostics of the marketing competitive logistics position of "Orion" Co., Ltd. were analyzed. It is proposed to introduce SaaS, ERP systems and artificial intelligence to automate some functions, improve cargo tracking systems and optimize inventory management in production, as well as use the services of a marketer to analyze the market, develop strategies for attracting new customers and keeping existing ones.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Supyur.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Supyur2024.pdf282,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Сюпюр Альона .pdf291,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.