Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18200
Title: Маркетинговий аналіз логістичних перевезень компанії ТОВ «ОРІОН»
Other Titles: Marketing analysis of logistics transportation of LLC «ORION»
Authors: Сюпюр, А.І.
Citation: Сюпюр А.І. Маркетинговий аналiз логiстичних перевезень компанiї ТОВ "ОРIОН": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Альона Iванiвна Сюпюр ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: логістика
перевезення
підприємство
маркетинговий аналіз
logistics
transportation
enterprise
marketing analysis
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутністі логістичної діяльності підприємства, види логістичної діяльності та логістичних функцій, класифікація логістичних операцій підприємства. Проаналізовано характеристику досліджуваного підприємства тов «оріон», основні напрямки логістичної діяльності підприємства, діагностика маркетингової конкурентної логістичної позиції тов «оріон» Запропоновано запровадити SaaS, ERP систем та штучний інтелект для втоматизування деякі функції, покращення систем відстеження вантажів та оптимізування управління запасами на виробництві, також скористатися послугами маркетолога для аналізу ринку, розробки стратегій щодо залучення нових клієнтів та утримання існуючих.
The work examines the theoretical aspects of the essence of the enterprise's logistics activities, types of logistics activities and logistics functions, classification of the enterprise's logistics operations The characteristics of the researched company "Orion" Co., Ltd., the main directions of the company's logistics activities, diagnostics of the marketing competitive logistics position of "Orion" Co., Ltd. were analyzed. It is proposed to introduce SaaS, ERP systems and artificial intelligence to automate some functions, improve cargo tracking systems and optimize inventory management in production, as well as use the services of a marketer to analyze the market, develop strategies for attracting new customers and keeping existing ones.
URI: http://local.lib/diploma/2024Supyur.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Supyur2024.pdf282,98 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Сюпюр Альона .pdf291,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.