Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18201
Назва: | Аналіз та удосконалення ефективності рекламноіі діяльності Одеського національного економічного університету |
Інші назви: | Analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of Odessa National University of Economics |
Автори: | Тихиолиз, В.В. |
Бібліографічний опис: | Тихиолиз В.В. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi Одеського нацiонального економiчного унiверситету: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вячеслав Вячеславович Тихолиз ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 80 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | SMM реклама діяльність соціальні мережі конкурентоспроможність Інтернет SWOT-аналіз advertising activity social networks competitiveness Internet SWOT analysis |
Короткий огляд (реферат): | Ця робота досліджує ефективність рекламних кампаній Одеського національного економічного
університету (ОНЕУ) та пропонує рекомендації щодо їх покращення. Враховуючи сучасні
виклики та тенденції на ринку освітніх послуг, дослідження зосереджується на визначенні
сильних і слабких сторін існуючих рекламних стратегій університету. Також воно пропонує
нові підходи, які допоможуть ОНЕУ підвищити свою конкурентоспроможність та залучити
більше абітурієнтів.
Проаналізовано конкурентне середовище в інтернеті та аналіз удосконалення ефективності
рекламної діяльності Одеського національного економічного університету.
Для університету було запропонована покращення сайту, соціальних мереж, SMM. This work examines the effectiveness of advertising campaigns of the Odessa National University of Economics (ONEU) and offers recommendations for their improvement. Taking into account the current challenges and trends in the market of educational services, the study focuses on identifying the strengths and weaknesses of the existing advertising strategies of the university. It also offers new approaches that will help ONEU to increase its competitiveness and attract more applicants. The competitive environment on the Internet and the analysis of improving the effectiveness of the advertising activity of the Odesa National University of Economics were analyzed. For the university, it was proposed to improve the site, social networks, SMM |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18201 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тихолиз_реферат.pdf | 200,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Tykholiz.pdf | 719,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.