Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18207
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства «ЕКОХЛІБ» на основі ефективної взаємодії логістики і маркетингу
Інші назви: Increasing the competitiveness of the "EKOHLIB" enterprise based on the effective interaction of logistics and marketing
Автори: Чечельницький, О.І.
Бібліографічний опис: Чечельницький О.І. Пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємства "ЕКОХЛIБ" на основi ефективної взаємодiї логiстики i маркетингу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Iгорович Чечельницький ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 126 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетинг
маркетингова діяльність
логістика
логістична діяльність
хлібопекарська галузь
competitiveness
marketing
marketing activity
logistics
logistic activity
bakery industry
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства на прикладі підприємства Хлібопекарні «ЕКОХЛІБ». Проведено теоретичний аналіз наукових праць на досліджувану тему. Опрацьовано поняття і сутність конкурентоспроможності, визначено роль логістики як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємства, що було визначено як один із стратегічних аспектів ефективного управління, обґрунтовано необхідність організації маркетингово-логістичної діяльності в системі управління конкурентоспроможністю підприємства як ключового чинника досягнення успіху на ринку Проаналізовано маркетингову діяльність та логістичну систему підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності Хлібопекарні «ЕКОХЛІБ». Запропоновано пропозиції з підвищення рівня конкурентоспроможності Хлібопекарні «ЕКОХЛІБ» на ринку хліба та хлібобулочних виробів, розроблено рекомендації щодо поліпшення маркетингової та логістичної діяльності підприємства як основних елементів конкурентоспроможності.
The paper examines the theoretical aspects of the enterprise's competitiveness on the example of the "EKOHLIB" Bakery enterprise. A theoretical analysis of scientific works on the researched topic was carried out. The concept and essence of competitiveness were elaborated, the role of logistics as a factor in increasing the competitiveness of the enterprise was determined, which was defined as one of the strategic aspects of effective management, the need for the organization of marketing and logistics activities in the management system of the enterprise's competitiveness as a key factor in achieving success on the market was substantiated The marketing activity and logistics system of the enterprise were analyzed, and the competitiveness of "EKOHLIB" Bakery was evaluated. Proposals for improving the level of competitiveness of the "EKOHLIB" Bakery in the market of bread and bakery products were proposed, recommendations were developed for improving the marketing and logistics activities of the enterprise as the main elements of competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Chechelnytskyi.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКОГО ОЛЕГА.pdf244,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Chechelnytskyi2024.pdf239,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.