Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379
Назва: | Управління конкурентоспроможністю охоронного підприємства |
Інші назви: | Managing the competitiveness of a security company |
Автори: | Меренкова, А.А. |
Бібліографічний опис: | Меренкова А.А. Управлiння конкурентоспроможнiстю охоронного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Андрiївна Меренкова; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 76 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | конкурентоспроможність конкуренція охоронна фірма послуга охоронні послуги маркетинг рекламні заходи competitiveness competition security firm service security services marketing advertising events |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти з управління конкурентоспроможністю охоронного підприємства.
Проаналізовано поточне становище охоронної фірми ПП «Олімп-Юг», проведено аналіз фінансових показників за останні три роки, аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища досліджуваного підприємства за допомогою таких методів як: SNW-аналіз, аналіз 5 сил Портера, багатокутник конкурентоспроможності та карта стратегічних груп.
Запропоновано комплекс заходів націлених на підвищення конкурентоспроможності фірми згідно з результатами проведеного аналізу, а саме: реклама на радіо, реклама на білбордах, реклама в соціальних мережах та відкриття сайту The work deals with the theoretical aspects on managing the competitiveness of a security company. Author analysis the current position of the security firm PE "Olymp-Yug", the analysis of financial indicators for the last three years, the analysis of the external and internal environment of the studied enterprise using such methods as: SNW-Analysis, Analysis of 5 Porter forces, competitiveness Polygon and map of strategic groups. A set of measures aimed at improving the company's competitiveness according to the results of the analysis is proposed, namely: advertising on the radio, advertising on billboards, advertising in social networks and opening a website. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2024Merenkova.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Меренкова Реферат (1).pdf | 305,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Merenkova2024.pdf | 514,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.