Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18494
Назва: Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні вказівки
Інші назви: Communications in Internet marketing: methodical tips
Автори: Бондаренко, О.М
Стрій, Л.І.
Bondarenko, O.
Strii, L.
Бібліографічний опис: Стрій Л.О. Комунікації в Інтернет-маркетингу: метод. вказівки до виконання практ. робіт студентів усіх форм навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг і міжнародна логістика» спеціальності 075 «Маркетинг» / О.М. Бондаренко, Л.О. Стрій – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 29 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комунікації
Інтернет-маркетинг
communications
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): Сучасні технології та зростання популярності інтернету дали нові можливості для маркетологів, що дозволяють довести інформацію до споживачів швидше, ефективніше та більш точно. Уміння правильно користуватися цими можливостями стає дедалі важливішим для будь-якого спеціаліста у сфері маркетингу.
Current technologies and the growing popularity of the Internet have given new opportunities for marketers to deliver information to the public more efficiently and accurately. The ability to properly use these capabilities is of great importance for any specialist in the field of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18494
Інші ідентифікатори: УДК 366.322
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_5409118212430256740.pdf717,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.