Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18570
Назва: Всі кольори PR для просування продукції
Інші назви: All PR colors for product promotion
Автори: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. Всі кольори PR для просування продукції / К. І. Тарасова// «Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки» тези всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених: До 150-річчя Симона Літмана (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). - 2023. – С. 118-119.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: product promotion
PR
colored PR
Короткий огляд (реферат): Розкрито різноманітні стратегії зв’язків з громадськістю, що використовуються для формування позитивного іміджу бренду та збільшення попиту на продукцію. Висвітлено інструменти PR, від традиційних медіа-компаній до сучасних цифрових методів, і їх вплив на ефективність комунікацій з цільовою аудиторією. Особлива увага приділяється ролі креативних кампаній та соціальних медіа в побудові емоційного зв’язку між споживачем і брендом.
Various public relations strategies used to create a positive brand image and increase demand for products are revealed. PR tools, from traditional media companies to modern digital methods, and their impact on the effectiveness of communications with target audiences are highlighted. Special attention is paid to the role of creative campaigns and social media in building an emotional connection between the consumer and the brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18570
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Тарасова.pdf469,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.