Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18682
Title: Мотивація орієнтування підприємства на споживача
Other Titles: Motivation to focus the enterprise on the consumer
Authors: Дроздова, Є.С.
Новак, Г.В.
Drozdova, E.
Novak, G.
Citation: Дроздова Є. С. Мотивація орієнтування підприємства на споживача / Є. С. Дроздова, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-пр акт. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 125-126.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентний ринок
споживач
орієнтації підприємства на споживача
consumer
competitive market
orientation of the enterprise to the consumer
Abstract: В сучасних умовах конкурентного ринку орієнтація підприємства на споживача стає одним з ключових факторів його успішного функціонування та розвитку. В епоху глобалізації та інформаційних технологій споживачі мають значно більший вибір товарів і послуг, що підвищує їхні вимоги до якості продукції та рівня обслуговування. У зв'язку з цим підприємства змушені шукати нові шляхи задоволення потреб своїх клієнтів, аби зберегти свою конкурентоспроможність на ринку
In today's competitive market, the company's focus on the consumer becomes one of the key factors in its successful functioning and development. In the era of globalization and information technologies, consumers have a much larger choice of goods and services, which increases their requirements for product quality and service level. In this regard, companies are forced to look for new ways to meet the needs of their customers in order to maintain their competitiveness in the market
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18682
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125-126.pdf174,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.