Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18687
Title: Особливості просування українських брендів
Other Titles: Features of promoting Ukrainian brands
Authors: Карапіра, О.О.
Сало, Я.В.
Karapira, O.
Salo, Ya.
Citation: Карапіра О. О. Особливості просування українських брендів / О. О. Карапіра, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 140-142.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: цільова аудиторія
прибутковість проекту
просування бренду
target audience
project profitability
brand promotion
Abstract: Безумовно, одним з аспектів будь-яких маркетингових зусиль є підвищення впізнаваності та обізнаності споживачів про бренд. Поінформованість про продукт піднімає рівень довіри цільової аудиторії та підвищує рівень конкурентоспроможності, тим самим збільшуючи прибутковість проекту. Одним із найскладніших аспектів маркетингу є розробка ефективних рекламних кампаній, які покажуть насправді позитивні результати. Головна мета маркетингової стратегії компанії полягає в тому, щоб розповісти про продукт і запам’ятатися потенційному споживачеві. Просування бренду – це низка заходів, що спрямовані не тільки на переконання, інформування, вплив та розкрутку товару або компанії, а також на пошук ЦА й виведення бренду на ринок.
Of course, one aspect of any marketing effort is to increase consumer recognition and awareness of the brand. Product awareness raises the level of trust of the target audience and increases the level of competitiveness, thereby increasing the profitability of the project. One of the most difficult aspects of marketing is the development of effective advertising campaigns that will show really positive results. The main goal of a company's marketing strategy is to tell about the product and be remembered by a potential consumer. Brand promotion is a series of activities aimed not only at persuading, informing, influencing and promoting a product or company, but also at finding a target audience and bringing the brand to the market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18687
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
140-142.pdf293,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.